Tågbana Ikea

Jenka

Trådstartare
Någon som har koll på Ikeas tågbana i trä? Står att de går att kombinera med "de flesta system", inkluderar det Brio?
 
Förut var det så att Ikeas inte passade Brio (däremot gör Biltemas det). Men om Ikea har gjort om sin så vet jag inte längre.
 
Vi köpte till vårt barn förra julen från Ikea och det är inte kompatibelt med det från brio som han sen fick på födelsedagen. Tågen fungerar däremot bra, så det är ju bara kopplingarna.
 
Vi köpte ikeas i somras för att komplettera vårt brio med. Det funkar att bygga ihop men det är stor skillnad på kvaliten tyvärr, många gånger får man bruka våld för att få ihop ikeas räls, även om man bygger ihop ikea+ikea.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 167
Senast: Acto
·
Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 213
Senast: Rie
·
Ugn
Hemmet Vi behöver köpa en ny ugn (blir ny micro också i vår) och IKEA är det självklara valet för oss. Men, jag förstår mig inte på skillnaden...
Svar
10
· Visningar
708
Senast: Luzzan
·
Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp