Tandborstning

Saga2

Trådstartare
Vilken tandborste tycker ni tar bäst bort plack? Jag har en mjuk babytandborste som min hund accepterar men funderar om den inte är för mjuk för ändamålet. Finns många andra sorter så vilken tycker ni är bra?
 
Låter de mycket? Var kan man köpa en sån?

Överallt :p Nä men alltså jag använder samma eltandborste som till mig själv men har ett eget borsthuvud till hundarna och hundtandkräm (jag kör på Virbacs enzympasta).
Ena hunden är lätt att borsta på, den andra tycker eltandborsten är obehaglig men det fungerar bra med vanlig barntandborste och valpen håller på att lära sig eltandborsten.
 
Överallt :p Nä men alltså jag använder samma eltandborste som till mig själv men har ett eget borsthuvud till hundarna och hundtandkräm (jag kör på Virbacs enzympasta).
Ena hunden är lätt att borsta på, den andra tycker eltandborsten är obehaglig men det fungerar bra med vanlig barntandborste och valpen håller på att lära sig eltandborsten.

Jaha trodde du menade en speciell eltandborste till hundar. Låter de mycket då?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: Roheryn
·
Hästvård Undrar hur ni brukar rykta hästen inför ett vanligt ridpass? Får en känsla av att alla gör olika och ridskolor lär även ut olika så...
2
Svar
25
· Visningar
2 255
Senast: Bapelsin
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 616
Senast: Takire
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 949
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp