Tatueringstråden, del 4

Revbenen verkar göra så ont. :o Skulderblad har jag redan... insida överarm känns så vanligt hehe. :p

Revbenen gör pissont, har gjort små delar där på båda sidor.. kroppen började typ krampa :crazy:
Runt nyckelben kanske? Gör ju också pissont visserligen...
 
Revbenen gör pissont, har gjort små delar där på båda sidor.. kroppen började typ krampa :crazy:
Runt nyckelben kanske? Gör ju också pissont visserligen...
Usch. Jag har trauma från när jag gjorde insida arm. Hehe. Orkar inte göra på onda ställen. :angel:
 
En sittning kvar så är den klar!
BÄVADE inför resten när han gjorde små små små ytterkonturer upp rätt högt på knäet och in mot knävecket och han varnade lite för det. Sen var det dags för färg där sist, men det var inte alls så farligt. Sen sa kroppen FUCK YOU och även fast det fortsatte att inte vara så farligt var det liksom inge skoj mer. tack o lov tyckte även tatueraren att vi kört nog och plågade inte vidare så mycket mer.

Sen skrattade vi gott åt hur sjuuuukt svullet benet blev. :rofl:

Han vill att jag kommer med på nån mässa för o tävla. O sen flyttar han till Spanien. Himla opraktiskt men de andra i samma studio är fenomenala också så det löser sig nog!

Hoppas länken funkar:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155317022069562&set=a.386714054561.166058.629829561&type=3
 
Jag funderar på att tatuera in stjärnbilden Orion på ryggen. Men eftersom jag är en som är lite mesig. Hur ont gör det att tatuera på ryggen?
 
En sittning kvar så är den klar!
BÄVADE inför resten när han gjorde små små små ytterkonturer upp rätt högt på knäet och in mot knävecket och han varnade lite för det. Sen var det dags för färg där sist, men det var inte alls så farligt. Sen sa kroppen FUCK YOU och även fast det fortsatte att inte vara så farligt var det liksom inge skoj mer. tack o lov tyckte även tatueraren att vi kört nog och plågade inte vidare så mycket mer.

Sen skrattade vi gott åt hur sjuuuukt svullet benet blev. :rofl:

Han vill att jag kommer med på nån mässa för o tävla. O sen flyttar han till Spanien. Himla opraktiskt men de andra i samma studio är fenomenala också så det löser sig nog!

Hoppas länken funkar:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155317022069562&set=a.386714054561.166058.629829561&type=3
Funkar inte tyvärr :(
 
Jag funderar på att tatuera in stjärnbilden Orion på ryggen. Men eftersom jag är en som är lite mesig. Hur ont gör det att tatuera på ryggen?

Det är jättesvårt att svara på hur ont något gör eftersom vi har olika preferenser. Men jag brukar tänka såhär: det går över bara man kan bita ihop. Så vill du göra på ryggen, kör :)
 
Jag funderar på att tatuera in stjärnbilden Orion på ryggen. Men eftersom jag är en som är lite mesig. Hur ont gör det att tatuera på ryggen?

Håller med @Monifa
Det är individuellt men för min egna del så kändes den på magen mest. Skuldran och överarmen var plättlätt och smalbenet kändes lite mer. Kan bero på tatuerare med. Upplever att hen som gjorde på magen inte låg i samma klass som övriga, och därav kanske smärtan inte hade varit så hög om tatueraren varit bättre (jag höll på att slita mitt hår.. Övriga tatueringar var rena sömnpillret i jämförelse).
 
Angående smärta så tycker även jag att det är så himla olika. Tar man mitt ben som exempel så är utsidan riktigt jävlig för mig, insida inte så farligt. Baksida ett helvete och framsida- beror HELT på nålar och var på framsidan. Den bredaste nålen igår var toklugn, mittemellan värre.
 
Tadaaaa :love:
 

Bifogade filer

  • IMG_20180306_155128_811.jpg
    IMG_20180306_155128_811.jpg
    412,9 KB · Visningar: 312
Är så svullen O_o aldrig reagerat på det tidigare vid tatueringar...
 

Bifogade filer

  • IMG_20180308_191638_731.jpg
    IMG_20180308_191638_731.jpg
    127,3 KB · Visningar: 237
Är så svullen O_o aldrig reagerat på det tidigare vid tatueringar...

Mitt ben har några av gångerna blivit rejält jävla svullet, nu sist var det nästan löjligt de första dagarna. Högläge när det går och att kyla det var bra.
 
Livet förändras o jag har länge haft en känsla av att jag vill ha en fjäril ovan fotknöl höger ben. Min första så in i träsket bland er andra. ;) Typiska nybörjarfrågan, när man kollar runt o ska välja tatuerare...vad tänker ni på då, vad avgör till vem ni går?
 
Livet förändras o jag har länge haft en känsla av att jag vill ha en fjäril ovan fotknöl höger ben. Min första så in i träsket bland er andra. ;) Typiska nybörjarfrågan, när man kollar runt o ska välja tatuerare...vad tänker ni på då, vad avgör till vem ni går?
Hör med kompisar om de vet någon vettig, kollar Instagram för att se om jag gillar stilen. Tar inte första bästa i stan, om man bor på mindre ort, utan hellre åk längre till någon som är bra. Betala hellre för välgjort än låt någon mindre duktig göra bara för att det är billigare, är trist att göra cover up bara för att man var snål. Skräms inte av lång väntetid, det är positivt att tatueraren är poppis. ;)
 
Livet förändras o jag har länge haft en känsla av att jag vill ha en fjäril ovan fotknöl höger ben. Min första så in i träsket bland er andra. ;) Typiska nybörjarfrågan, när man kollar runt o ska välja tatuerare...vad tänker ni på då, vad avgör till vem ni går?
Håller med @clusia välj inte första bästa. Jag kollar efter om den verkar ha den stil jag är ute efter. Vill jag ha något realistiskt väljer jag inte någon som först och främst verkar duktig på old school :) Kolla vad den gjort, in och prata och se om det känns bra eller inte, om tatueraren känns som att den vill göra det du vill ha. Jag har gjort två hos en här i stan, första blev jag inte nöjd över, det kändes som hen tyckte det var ett tråkigt motiv och därför "slarvade". Kan vara inbillning från mig såklart. Att jag gjorde den andra var pga att jag hade presentkort och då valde jag en från några färdiga som hen hade ritat upp, den blev mycket bättre. Men, jag går nog inte dit igen även om bilderna ser grymma ut på Instagram, det klickade inte tillräckligt bra helt enkelt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 881
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
220
Senast: tanten
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
202
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 488
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp