Tatueringstråden, del 4

Brukar ni plasta nya tatueringar när ni är i stallet eller täcker ni bara över med kläder (typ långärmat om den sitter på armen)? Glömde fråga om det.
 
Jag är otroligt sugen på att tatuera mig! Tror att jag har bestämt mig att placeringen ska vara på innersida vrist, typ mellan den lilla knölen och hälsenan :D. Mycket svårare med motiv!
 
Någon som har tips på bra tatuerare i Göteborgs området? Vill göra en minnestatuering, med ett hjärta och ett namn och årtal under.

Om den inte är så stor så kör ivory tower dropin många fredagar. De är skitbra alla (o alla tar inte nya kunder annars) och sjukt go stämning.
 
den blir kanske 10x10cm. räknas det som litet?

jadå! De brukar skriva på sin insta om de kör dropin eller inte, så håll koll där om du funderar på dem. Ivorytowertattoo tror jag det är. Så kan du också se tatueringar av dem och om det känns som att det passar dig. :)
 
Gjorde ett litet ankare idag. Röd och nygjord på bilden. :)
20180619_123555.jpg
 
Jag börjar få en ganska bra bild över motivet till min nästa tatuering men har svårare med placeringen. Först tänkte jag göra en liten i nacken men nu blir den nog för stor för att jag vill ha den där. Funderar på utsidan av låret, ner mot knät nästan. Någon som har en där?
 
Jag börjar få en ganska bra bild över motivet till min nästa tatuering men har svårare med placeringen. Först tänkte jag göra en liten i nacken men nu blir den nog för stor för att jag vill ha den där. Funderar på utsidan av låret, ner mot knät nästan. Någon som har en där?
Jag har ju en som går på hela utsidan, från nedanför knät upp på höften, men det är ju inte samma sak som att ha en "mindre" på utsidan :) här är den iaf, helt nygjord.
FB_IMG_1530442314341.jpg
 
Jag har ju en som går på hela utsidan, från nedanför knät upp på höften, men det är ju inte samma sak som att ha en "mindre" på utsidan :) här är den iaf, helt nygjord.
Visa bifogad fil 16708

Den var riktigt nice! Jag funderar på att sätta min typ där nedre delen av vingen/stjärtfjädrarna är. Hur var det att göra den? Jag har en tatuering över revbenen så har inte varit särskilt nervös för smärtan men fick idag höra att låret ska vara värre än revbenen...
 
Den var riktigt nice! Jag funderar på att sätta min typ där nedre delen av vingen/stjärtfjädrarna är. Hur var det att göra den? Jag har en tatuering över revbenen så har inte varit särskilt nervös för smärtan men fick idag höra att låret ska vara värre än revbenen...
Det gjorde rätt ont vill jag minnas där vid vingen, men värst vid/runt knät och knävecket.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 593
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
166
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp