Taur Spider

Ni som har dom, har ni ull eller latex?

Mamma har ull i sin för att jag tyckte det, för att den formar sig efter den specifika hästen och går att stoppa om. Jag köpte en annan sadel för 10 000 som råkade bli sned, den hade latexstoppning och den var bara att kassera. Även om de inte "ska" bli sneda så kan det hända, och för mig är det sura pengar.
Hon har kanske 38 i byxor, är 160 lång och har 17" i sin. 16,5" hade kanske gått men det var på gränsen.

Frågar om hon kan ta bild.
 
vill gärna se bilder, naturliga bilder när den är fastspänd med gjord på ryggen. Båda stillastående som i rörelse. Hjälper mig att bilda en uppfattning om modellen passar min häst. Jag har så långt till Skåne och dom skickar inga demos. Så jag måste chansköpa just denna modell.
 
Mamma har ull i sin för att jag tyckte det, för att den formar sig efter den specifika hästen och går att stoppa om. Jag köpte en annan sadel för 10 000 som råkade bli sned, den hade latexstoppning och den var bara att kassera. Även om de inte "ska" bli sneda så kan det hända, och för mig är det sura pengar.
Hon har kanske 38 i byxor, är 160 lång och har 17" i sin. 16,5" hade kanske gått men det var på gränsen.

Frågar om hon kan ta bild.

Latex är jag van med, har nästan bara haft det. Man byter hela paneler på dom istället om det skulle behövas. Har dock haft väldigt tur med mina jag haft, dom har hållt sig fina år efter år :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: liiinnea
·
Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
727
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 628
Senast: caballus
·
Hästvård Hej! Är lite ledsen men har lite funderingar som kanske någon kan hjälpa till med? Vetrinärbesiktade idag en 4 åring som tyvärr inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 170
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp