Tävla b-ponny?

Moaberg

Trådstartare
"Åldersgränsen" för att tävla b-ponny är ju upp till att man fyllt 13. Men finns det någon möjlighet att tävla b-ponny om man är 14/15? Det var någon som sa att man kan tävla i en c-ponny klass med b-ponny? Är det någon som har koll på om det finns någon möjlighet att tävla med b-ponny efter att man fyllt 13?
 
"Åldersgränsen" för att tävla b-ponny är ju upp till att man fyllt 13. Men finns det någon möjlighet att tävla b-ponny om man är 14/15? Det var någon som sa att man kan tävla i en c-ponny klass med b-ponny? Är det någon som har koll på om det finns någon möjlighet att tävla med b-ponny efter att man fyllt 13?
Är den inmätt som b-ponny så kan den inte tävla som c-ponny. Däremot kan en överårig ryttare tävla b-ponnyn i avdelning b.

/Lady_S
 
"Åldersgränsen" för att tävla b-ponny är ju upp till att man fyllt 13. Men finns det någon möjlighet att tävla b-ponny om man är 14/15? Det var någon som sa att man kan tävla i en c-ponny klass med b-ponny? Är det någon som har koll på om det finns någon möjlighet att tävla med b-ponny efter att man fyllt 13?
Om inte TR är ändrat så får du tävla dressyr och fälttävlan de tår du fyller 14 också.
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 728
Senast: hhere
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 540
Senast: Gunnar
·
Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 969
Senast: SiZo
·
Hoppning Tänker att det är väl rätt ovanligt? Känner ni till några? Är väl bara D-ponnyer som ”kan” göra det, med tanke på mankhöjd/hinderhöjd...
Svar
15
· Visningar
2 189
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp