Tävlingar 2016

Borde inte någon skriva något i denna tråden? Någon käck skåning som ridit ett par tre stycken tävlingar redan. Det är ju snart april, gubevars. :D
 
Jag tycker Össjö är sååå långt så jag pallar knappt åka, men sen så kunde chefen tänka sig att låna ut att låna ut sin häst om jag inte hittade något annat så då blev jag sugen:D:D:D Det är ju Vinslöv i helgen med 4 försäljningshästar, men mina får vänta tills Gärds, så det är ju ett tag:banghead:
 
Äh,jag tror bara du är nervös över att det är lite lite lite kuperat! :laugh: O så kanske du får träffa mig? Bara det är ju värt att åka många mil för :idea:
Hahaha! Jag är faktiskt väldigt nervös när jag kör in på parkeringen:nailbiting: Men vi kommer nog till den internationella tävlingen i vilket fall!
 
Vinslöv i helgen :bump::banana: har svårt att bestämma mig för vilken känsla som är starkast längtan eller nervositet...
Det var helt sjukt länge sedan jag startade en riktig fälttävlan sist. Om man inte räknar mitt misslyckade försök med förra hästen som inte tyckte om att hoppa (jag trillade av på banhoppningen...) så är det 7år(!!!!!) sen sist :cautious::nailbiting::D
Jo längtan är definitivt starkast! Jag kollar om startlistorna har kommit ut var 5e minut :D
 
Vinslöv here we come!:bump: Groomade lite igår, fix o trix med vinterman som såg värre ut än en shetlandsponny från Wales...:arghh: Men snyggt blev det så nu är det upp till Ungen att rida väl också...:devil: Tidig morgon, vi åker 0330....:banghead:
 

Liknande trådar

Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 731
Senast: corzette
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: zarmino
·
Tävling Angående fotografering på tävling. Hur fungerar det på de platser där ni har fotograf? Får alla skriva under någon form av samtycke...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 611
Senast: nexxa
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
14 850
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp