Tävlingar 2016

@PrinceFair du kan väl för sjutton inte försvinna nu när jag ställde en fråga som jag måste få ett svar på Nuuuu :D
Bråttom att anmäla dig till vårsäsongen?? :sneaky:
Ja, 100 är trevlig och tyckte att den verkade lättare nu än tidigare dessutom.
1* är också bra (men tyckte att många hästar hoppade dåligt på de hinder jag såg nu i helgen som var) och har några ganska stora hinder med gravar i början av banan.
Båda var dock dragna med typ en volt/s-sväng kring vattnet i år, vilket inte är den typ av bansträckning som jag gillar mest.
 
Bråttom att anmäla dig till vårsäsongen?? :sneaky:
Ja, 100 är trevlig och tyckte att den verkade lättare nu än tidigare dessutom.
1* är också bra (men tyckte att många hästar hoppade dåligt på de hinder jag såg nu i helgen som var) och har några ganska stora hinder med gravar i början av banan.
Båda var dock dragna med typ en volt/s-sväng kring vattnet i år, vilket inte är den typ av bansträckning som jag gillar mest.

Men banan såg gammaldags och bra ut som jag gillar.. Lite i skogen och murriga färger på hindren som jag gillar.. Stämmer det?
 
Hur vanligt är det med MIM-hinder i Sverige? Vilka har haft det på de tävlingar ni har varit på?
Jag kan ju inte svara för Sverige men de är definitivt inte så vanliga på kontinenten som man kan få för sig när man läser svenska "rapporter" och reportage. Däremot har jag förstått på våra banbyggare att det knappt går att använda använda dem på lägre klasser dvs nationellt för att hindren helt enkelt är för små för konstruktionen. Någon som vet mer om den biten?
 
Jag kan ju inte svara för Sverige men de är definitivt inte så vanliga på kontinenten som man kan få för sig när man läser svenska "rapporter" och reportage. Däremot har jag förstått på våra banbyggare att det knappt går att använda använda dem på lägre klasser dvs nationellt för att hindren helt enkelt är för små för konstruktionen. Någon som vet mer om den biten?
Har inte Revinge en 100-oxer som är MIM, eller är det någon annan sorts rivbart hinder?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: ufot
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 772
Senast: corzette
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 258
Senast: Rosett
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp