Tävlingar 2017

Tack!
Insåg precis att jag jobbar den helgen, så det var inget.
:banghead:
:rage:

Visst är det irriterande? Jag har i stort sett lagt ner ft i år för jag jobbar varenda jäkla helg det är en ft .. jag går ju dessutom på söndagar på kvällen så jag hinner ju inte hem till jobbet . Jobbar ju tors, fre och lördag och sen helgen efter söndagen och sen är jag ledig en hel helg och sen börjar det om. Jobbar ju givetvis däremellan oxå men just helgpassen är ju helt kasst.. hade varit bättre att jobba fre lörd sönd och sen ledig två helger och sen fre lörd sönd.
 
Gobis fei-registrering var inte färdig, så de kunde inte anmäla mig (hade varit bra om jag hade fått veta detta med vändande mail i förra veckan så kunde jag skickat in det som saknades, kan jag tycka...)
Hoppas att detta ordnar sig imorgon :)
Som vanligt när det är sån anmälan.....;)
 
Förr (alltså för typ 10 år sen när jag tävlade internationellt senast) kunde man anmäla utan att ha allt färdigt, så jag antog att det var samma fortfarande :angel:

Fast då fixade ju förbundet det mesta.... Det var deras argument när dom höjde licensen till 1000 kronor per år för de som tävlade internationellt.. Nu när den kostar 4200 kronor om året, undrar vad dom gör då.... ;)
 
Fast då fixade ju förbundet det mesta.... Det var deras argument när dom höjde licensen till 1000 kronor per år för de som tävlade internationellt.. Nu när den kostar 4200 kronor om året, undrar vad dom gör då.... ;)
Tja eftersom de inte kan skriva ut tydligt på sin hemsida vad man behöver skicka in så blir det ju mer arbete för dem att svara på tusen mail från mig :idea:
 
Tja eftersom de inte kan skriva ut tydligt på sin hemsida vad man behöver skicka in så blir det ju mer arbete för dem att svara på tusen mail från mig :idea:
Hittar inte ens att det står att man kan rida utan FEI-pass hemma eller va man ska skicka in öht. Vi har ringt så vi har typ koll dock
 
Hittar inte ens att det står att man kan rida utan FEI-pass hemma eller va man ska skicka in öht. Vi har ringt så vi har typ koll dock
Att svenska hästar får starta utan fei-pass hittar man i Strömsholms propp, på sidan 86 typ :p
Sen var det en massa sidor i passet som de behövde kopia på för att kunna göra fei-registreringen, men detta hittade jag ingen info om på sidan med instruktioner :confused: Men man skulle väl ha fattat att det inte kunde vara så enkelt som att bara klicka på en knapp i tdb :cautious:
 
Att svenska hästar får starta utan fei-pass hittar man i Strömsholms propp, på sidan 86 typ :p
Sen var det en massa sidor i passet som de behövde kopia på för att kunna göra fei-registreringen, men detta hittade jag ingen info om på sidan med instruktioner :confused: Men man skulle väl ha fattat att det inte kunde vara så enkelt som att bara klicka på en knapp i tdb :cautious:
Ok, ja det finns ju i FEIs reglemente också, men det hade ju varit smidigt om det stod under fliken tävla internationellt
 
Att svenska hästar får starta utan fei-pass hittar man i Strömsholms propp, på sidan 86 typ :p
Sen var det en massa sidor i passet som de behövde kopia på för att kunna göra fei-registreringen, men detta hittade jag ingen info om på sidan med instruktioner :confused: Men man skulle väl ha fattat att det inte kunde vara så enkelt som att bara klicka på en knapp i tdb :cautious:

Men varför behöver dom massa sidor i passet? Är det för att han inte har något FEI pass? Innan betalade man ju bara in 100 spänn och sen var det klart...
 
Hittar inte ens att det står att man kan rida utan FEI-pass hemma eller va man ska skicka in öht. Vi har ringt så vi har typ koll dock

Det är iallafall smidigt för det finns ju en hel del folk som inte någonsin tänker tävla mer än 1* klass på hemmaplan. Men det är ju dumt att dom tog bort att man fick rida 2 st internationella tävlingar i Sverige på sin vanliga licens
 
Men jag fattar inte riktigt...måste man inte ha FEI pass för att rida internationellt hemma? Nånsin? Dvs gäller alla internationella hemma?
 

Liknande trådar

Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 469
Senast: settis
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 333
Senast: zarmino
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 530
Hästmänniskan Jag har varit en person som övertänkt väldigt mycket. En del ligger i att andra har pratat så mycket om vad som kan hända eller berättar...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Krummi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp