Tävlingsmapp

Tender

Trådstartare
vilken tävlingsmapp har ni?:bump:

har en "standard" som man kan köpa på granngården, men tycker att den är för opraktisk, gröna kortet etc ligger inte still, plus att passet är svårt att få ner i plastfickorna...

gärna bilder :)
 
Sv: Tävlingsmapp

Jag har en sån här, fast grå.
Bild2005330125042232.jpg


Tycker den funkar jättenbra, licenserna sitter där de ska och plastfickorna är lagom stora för pass och annat. :)
 
Sv: Tävlingsmapp

har en sådan fast ljusblå ;)
jag tror jag har slitit ut min lite, men passet är verkligen svårt att "böka ner"....
 
Sv: Tävlingsmapp

Jaha :) Visste inte att den finns på Granngården :p

Jo, men med lite precision så! Och så behöver man inte oroa sig för att det ska ramla ur!
 
Sv: Tävlingsmapp

nej men har man med sig 3pass på tävling och få fram det lite smidigt (på våra tävlingar är det ALLTID kaos!) så blir jag smått irriterad ibland... skulle gärna ha en större bok med plats för 2iaf...
 
Sv: Tävlingsmapp

Jag har en från Hööks, den är helt okej fakiskt.
 
Sv: Tävlingsmapp

jag har gjort en egen istället, en till var häst med deras foto på utsidan, har bara köpt till plastfickor, funkar super.:banana:
 
Sv: Tävlingsmapp

Jag har en Organizer som man kan köpa med stallboken! Jag tycker jätte bra om den!
 
Sv: Tävlingsmapp

Har pricis beställt en organizer från stallboken, jag har kollat på många mappar och pärmar innan men denna föll mig i smaken direkt.
Vad skönt att höra att nån annan också har den och tycker om den för den kostde ju ändå 300 kr.
 
Sv: Tävlingsmapp

Jag har en sån här, fast grå.
Bild2005330125042232.jpg


Tycker den funkar jättenbra, licenserna sitter där de ska och plastfickorna är lagom stora för pass och annat. :)

sån har jag med, en ljusblå. Har haft den i hur många år som helst. Får perfekt plats med allt, pass och liscenser plus lite andra papper och saker.
Dock är den lite utsliten nu (har typ fått tejpa alla plastfickor) så blir till att köpa en ny snart.
 
Sv: Tävlingsmapp

Aa, jag tycker min är super bra men jag har den som kostade 500, en brun, dom andra va så plastiga tyckte jag.. inte den dyrare dock!
 
Sv: Tävlingsmapp

jag har också en ljusblå :D men den är väl inte superbra eftersom plastfickorna spricker när det är kallt :/
 
Sv: Tävlingsmapp

brukar glömma den i bilen..i somras smälte typ alla plastfickor ihop därför :D haha..borde nog köpa en ny:angel:
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 197
Senast: Lobelia
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 631
Senast: caballus
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp