Tävlingsmapp

Sv: Tävlingsmapp

Jag kör med stallbokens "omslagspärm", finns fickor för passen, du har med din kalender, finns fickor för licencer osv och massor med plats för lösa papper.. Allt i ett :)
 
Sv: Tävlingsmapp

klumpig kan jag hålla med om att den är, men man tappar i alla fall inte bort den :)
 
Sv: Tävlingsmapp

Jag har en sån här, fast grå.
Bild2005330125042232.jpg


Tycker den funkar jättenbra, licenserna sitter där de ska och plastfickorna är lagom stora för pass och annat. :)

jag har också en sån här. den är t o m grön:D har allt i den, även nummerbrickan
 
Sv: Tävlingsmapp

jag har en vanlig mapp , tkr de funkar jättebra : )
 
Sv: Tävlingsmapp

har haft min ett tag nu med, den e skitbra, bra och ha allt i ett, dock lite klumpig men som havregryn säger, man tappar ju inte bort den iaf :D;):laugh:
 
Sv: Tävlingsmapp

Det bästa med Stallbokens är att man kan beställa nya plastfickor om man skulle ha isönder en.
Dom håller ju inte i evighet när man plockar i och ur passet stup i kvarten.
Är som sagt lite känsliga om det är mycket kallt ute.
 
Sv: Tävlingsmapp

var köper ni era tävlingsmappar? vill ha en sån i plast som finns i massa färger men vet inte var man kan köpa dom? :O en sån med plats för licenserna på insidan pärmen och med plastfickor att lägga t.ex. passet och sånt i? :)
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 187
Senast: Lobelia
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
842
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 631
Senast: caballus
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp