Terrängbanor Mälardalen

Tänk att jag snart kan ut och hoppa alla dessa härliga banor. :banana:

Enligt min kompis blir det perfekt, jag provhoppar först och tycker jag det är en lätt bana så vågar kompisen sig dit också. :D

Vadå, du menar såpass mkt snö har smält att du får ut släpet nu eller :laugh:


*flytta till Skåne :D*
 
Vadå, du menar såpass mkt snö har smält att du får ut släpet nu eller :laugh:


*flytta till Skåne :D*

Haha, nä snarare att jag snart flyttat till något varmare breddgrader och iaf mkt mer träningsmöjligheter. :p

Skåne får vänta, behöver tröttna på Mälardalen först. :angel:
 
Jag ska väl tillägga på att jag funderar på om jag ens ska våga träna terräng i år med tanke på min ålder och sadelfasthet.:laugh::laugh::laugh:
 
Jag ska väl tillägga på att jag funderar på om jag ens ska våga träna terräng i år med tanke på min ålder och sadelfasthet.:laugh::laugh::laugh:

Jag har en träningsbana rätt nära dit jag flyttar, det är typ bebishinder så det känns perfekt. :laugh: Sedan borde ju den där mystiska gropen i Heby vara hyfsat nära, men jag begriper inte riktigt var någonstans den är belägen... :cautious:
 
Haha, jag tycker det är underbart att någon mer "wanna be" än jag hänger här på forumet. :D
Jag hänger också här och dräglar. :D Men i förrgår skuttade jag och Lilla hästen terränghinder! Ett helt! Eller kanske en tiondels eller nåt; det är en gammal stockhög som börjat sjunka ihop, så det går att skritta över den om man sträcker på benen en smula. Och vi travade. Men i alla fall, och det blev ett riktigt skutt, inte bara ett travsteg över. Första hoppet sen jag gjorde illa knät i januari! (Andra kom igår, när jag provade på WE; ett banhoppningshinder på hela trettio centimeter! :D)
 
Jag hoppar in och tänkte kolla om någon här har koll på vilken/vilka banor som är de bästa "newbie"banorna runt Stockholm? :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp