Texten har krympt?

athena_arabians

Trådstartare
@Gunnar: Jag upplever att texten i den svarta remsan överst har krympt något fruktansvärt, det började ganska sent igår eftermiddag. Jag använder laptop och kan knappt se texten om jag sitter på mitt vanliga avstånd från skärmen, jag måste nästan trycka dit näsan för att se. Det är så illa att jag kollade om jag gjort något med zoomen i webbläsaren. Ska den verkligen vara så liten?
 
Den är 1px mindre. Jag gjorde om hela den menyn i går, men minskningen av textstorleken är kanske det som syns mest. Jag tyckte inte skillnaden var så stor.
Men olika syn och möjligen olika webbläsare/operativsystem kanske kan göra att det blir för litet.
Tack för att du hörde av dig om detta.
 
Den är 1px mindre. Jag gjorde om hela den menyn i går, men minskningen av textstorleken är kanske det som syns mest. Jag tyckte inte skillnaden var så stor.
Men olika syn och möjligen olika webbläsare/operativsystem kanske kan göra att det blir för litet.
Tack för att du hörde av dig om detta.

Det blev väldigt jobbigt att se texten och då har jag ändå väl inpassade glasögon.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 518
Senast: tott
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 728
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ För ett par tre veckor sedan började jag få problem med sömnen. Somnade som vanligt på kvällen, samma tid som senaste åren och relativt...
Svar
9
· Visningar
889
Senast: Badger
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 969
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp