This Is America

Sett typ sjuttioelva gånger, så jäkla bra! :bow: Upphör aldrig att imponeras över hur mycket symbolik man kan få in i en enda musikvideo, speciellt dansen i den här är verkligen så genialisk.

Jag läste en uppmaning i något kommentarsfält om man ska försöka se hela utan att titta på Gambino själv. Det sker ju saker i periferin hela tiden. Men jag har ännu inte lyckats styra min uppmärksamhet på nåt annat än honom nån längre stund.
Jag tänker på konstens makt och kraft. Inte underligt egentligen att man bränner böcker i diktaturer.
 

Liknande trådar

Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
604
Senast: Sarah415
·
Samhälle Har fördelen att jag får jobb i stort sett var som helst geografiskt sett då jag har två eftertraktade utbildningar i bagaget inom...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: kolblakkur
·
Samhälle Nog kan jag inte vara den enda här på forumet som sett dokumentären om stalkern i Skellefteå? Dokumentären är på tre delar och jag...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 570
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Så vad gör man? Jag hittar inget alls! Läkarna lyssnar inte på sin patient utan viftar bort problemet och ska få ett återbesök om 1-3...
Svar
11
· Visningar
845
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp