Tidsprogram inför KM

Koppen

Trådstartare
Frågar här för jag hittade inget i FIPO

Jag ska börja förbereda preliminärt tidsprogram inför klubbens KM, men hittar ingenstans där man kan kolla hur lång tid det tar att rida varje gren.
Nån som vet hur lång tid det tar för ett ekipage att rida tex V5, T8, F2 etc?
 
Frågar här för jag hittade inget i FIPO

Jag ska börja förbereda preliminärt tidsprogram inför klubbens KM, men hittar ingenstans där man kan kolla hur lång tid det tar att rida varje gren.
Nån som vet hur lång tid det tar för ett ekipage att rida tex V5, T8, F2 etc?
Jag antar att ni ska ha fler ekipage inne på banan samtidigt? Då gäller ju tiderna i tillägg 5. Jag vet dock inte hur valfritt tempo tölt i T8 räknas, men gissar på samma tider som valfritt tempo i T2. V5 anväder ju samma tider på samma moment som V1 osv.

Tilläggen ligger ju i slutet av FIPO, i FIPO 2014 PDF för utskrift A4 på SIFs hemsida så finns tiderna på sida 74.
 
Glöm inte att räkna tid för in och ut ridning med det ta mer tid än man tro. Speciellt om speakern och ekipagen inte är helt med.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 598
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Trassel12
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 898
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp