Tillbaks efter lite frånvaro.

Lenita

Trådstartare
Och vad upptäcker jag, att buke knappt går att skriva på för att alla reklambanners tar energi från min dator och viktigast av allt...NY MEDLEM!!!
Jag är ingen ny medlem, var har mina 15000 plus inlägg tagit vägen????!!!
Jag har funnits här sedan 2002 för katten....
Jag ska ha tillbaks mina inlägg.
 
Om du läser ikapp i tråden Skillnader jämfört med gamla forumet, det är bara 635 inlägg än så länge får du nog svar på dina frågor ;)

Ta det lugnt, det löser sig, själv tycker jag det går lika fort som tidigare, men de flesta verkar anse att det går fortare nu.
 
Titeln kommer uppdateras, ha lite tålamod bara. :) Kollar du din profil så finns alla dina inlägg kvar.
 
Går inte fortare för mig, det hakar när jag ska skriva inlägg på grund av att datorn hela tiden måste uppdatera all reklam.
 
Som jag skrev i den andra tråden, undrar om din dator blivit infekterad av något, det är färre annonser på sidorna nu jämfört med det gamla systemet och inte märker jag att de skulle sega ner systemet.
 
Och vad upptäcker jag, att buke knappt går att skriva på för att alla reklambanners tar energi från min dator och viktigast av allt...NY MEDLEM!!!
Jag är ingen ny medlem, var har mina 15000 plus inlägg tagit vägen????!!!
Jag har funnits här sedan 2002 för katten....
Jag ska ha tillbaks mina inlägg.
Har man inte varit här på länge så får man skylla sig själv :sneaky:. Du får väl börja att skriva upp dig med 17000 inlägg :laugh:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Var har energin tagit vägen? Det känns som om jag bara sover och sover. Vissa dagar sover jag nästan 20 timmar och har ändå inga problem...
Svar
7
· Visningar
709
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
1 134
Senast: Enya
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
885
Senast: Keb71
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp