Tinker och dressyr

Tikket

Trådstartare
För en vecka sedan blev jag tinkerägare, för första gången också kallblodsägare.
Planen är att i framtiden rida och eventuellt tävla dressyr med henne. MEN GUUUD.
Finns ju inga bra inspo-bilder på nätet?!
Finns det verkligen inga som rider dressyr på sina tinkrar?

BILDER TACK.
Behöver all inspo jag kan få.

2015-01-23-1105_54c21cd1ddf2b30ab27bf362.jpg

Här är min dam. Inte superfräsch...ÄN... då hon är en räddningshäst.
 
Finns ju inga bra inspo-bilder på nätet?!
Finns det verkligen inga som rider dressyr på sina tinkrar?

Gör det väl?! Bildgoogla på "Tinker dressyr" eller "tinker horse dressage" så kommer det ju massor med bilder.

Lycka till med din häst!
 
Eller facebook grupperna tinker, irish cob och vi med kallblodshästar. Massor av inspiration där. Har själv en tinker, fast vi hoppar mest.
 
Om du googlar på Thincy och dressyr får du upp bilder på en tinker som gått lag-SM i fälttävlan (ponny) och tävlat upp till LA dressyr med goda resultat. Vi stod i samma stall ett tag.
 
Haha! Jag diggar nya raser i dressyrvärlden! Hoppas att hon blir fin och fräsch snabbt och sedan får du uppdatera med coola bilder och filmer från träning och tävlingar. Heja dig som bryter halvblodstrenden :D

En bra tränare skiter i rasen - hen kommer kunna ta fram det bästa hos er!
 
För en vecka sedan blev jag tinkerägare, för första gången också kallblodsägare.
Planen är att i framtiden rida och eventuellt tävla dressyr med henne. MEN GUUUD.
Finns ju inga bra inspo-bilder på nätet?!
Finns det verkligen inga som rider dressyr på sina tinkrar?

BILDER TACK.
Behöver all inspo jag kan få.

2015-01-23-1105_54c21cd1ddf2b30ab27bf362.jpg

Här är min dam. Inte superfräsch...ÄN... då hon är en räddningshäst.

Jag har en Tinker som jag kommer rida dressyr på men tyvärr dröjer det ett tag innan ni får några ridbilder från oss. Älsklingen är bara 7 mån ;).





93C1397B-56C9-482D-A36B-ADF3F8212726_zps8vhalveb.jpg
[/URL][/IMG]
93C1397B-56C9-482D-A36B-ADF3F8212726_zps8vhalveb.jpg
[/URL][/IMG]
 
Om du googlar på Thincy och dressyr får du upp bilder på en tinker som gått lag-SM i fälttävlan (ponny) och tävlat upp till LA dressyr med goda resultat. Vi stod i samma stall ett tag.

Jag har också stått i samma stall, sjukt imponerande liten häst (ponny)! Tyvärr är allt väldigt gammalt när man googlar, hoppas att det fortsättningsvis har gått bra också!
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 405
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 087
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 386
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 959

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp