Ryttarutrustning Tips om rätt blå kavaj!

Jag söker tips om blå kavaj som är ganska mörkt blå men ändå tydligt blå. Färg och längd ungefär som bilden (jag kan behöva längre för jag har lång överkropp):

Det ser ut som hon har en crw-kavaj. Jag vill gärna ha något lite mer exklusivt (vill helst inte betala mer än 3000 dock, men kommer även leta begagnat så tipsa oavsett prisklass). Helst fina detaljer i någon form (silvriga knappar, vita detaljer eller stenar och liknande).

Någon med tips?

Jag söker tips om blå kavaj som är ganska mörkt blå men ändå tydligt blå. Färg och längd ungefär som bilden (jag kan behöva längre för jag har lång överkropp):

Det ser ut som hon har en crw-kavaj. Jag vill gärna ha något lite mer exklusivt (vill helst inte betala mer än 3000 dock, men kommer även leta begagnat så tipsa oavsett prisklass). Helst fina detaljer i någon form (silvriga knappar, vita detaljer eller stenar och liknande).

Någon med tips?
Spooks är ju originalet. Kostar 2 000 kr - ish. Annars har Kingsland mycket blåa kavajer. Vill du ha något mer "dressyrigt" rekommenderar jag Pikeur.

Någon med tips?
Jag är väldigt nöjd med mina Spooks-kavajer men de är nog mörkare än du vill ha.
Har du sett denna från Covalliera?
https://goo.gl/images/yP7p31

Just nu

Dagbok

Radannonser

• Dale Mist + Carisma

Hästnyheter

Sök på Bukefalos med Google

Rekommenderas av Google: