Bukefalos 28 år!

Tips på bra veterinär i Blekinge

mevelinah

Trådstartare
Hundarna och jag kommer att flytta ner till Karlskronatrakten nu i veckan pga jobb. Det slog mig precis att jag inte ens tänkt på att jag kanske där nere kommer att behöva uppsöka veterinär, antingen planerat eller oplanerat. Och jag har verkligen ingen aning om hur det ser ut i Blekinge med det utbudet.

Vi har alltid bott i Västerås och här vet jag precis vart jag ska vända mig och vart jag ska åka när vi har behövt det, både i vårdärenden men även rehab.

Hur ser det ut i Blekinge? Vart går ni som bor i de trakterna (Karlskrona framförallt men har inget emot att åka en bra bit för rätt veterinärer)? Och varför går ni just till den kliniken/stationen?
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 545
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 736
Senast: Takire
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 483
Senast: Pancakes
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp