Tips på dressyrsadel om vi har en Prestige Roma hoppsadel.

Harbor

Trådstartare
Vi har alltså en Prestige Roma hoppsadel som sitter bra. Ska nu skaffa en dressyrsadel och undrar vilken modell som skulle sitta lika bra som hoppsadeln? Prestige har ju en dressyrmodell av Roman också så det är ju ett alternativ, men finns det annat också?
 
Vi har alltså en Prestige Roma hoppsadel som sitter bra. Ska nu skaffa en dressyrsadel och undrar vilken modell som skulle sitta lika bra som hoppsadeln? Prestige har ju en dressyrmodell av Roman också så det är ju ett alternativ, men finns det annat också?
Jag har en Albion Style.
 

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
913
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Är på jakt efter en dressyrsadel till vår c-ponny. Han har idag en prestige versailles 16" bomvidd 33 som ligger bra. Vad ska jag leta...
Svar
1
· Visningar
445
Senast: ako
·
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 888
Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp