Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Jag har ett tips. Har ni kanske någon vägg över? Kontakta närmaste gymnasium med estetprogram, och fråga efter en elev som är duktig på att måla... så kanske ni kan få en fin målning innefattandes någon av stallets hästar? DET skulle göra det hela unikt! :)
 
Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Jag hade velat måla taket ljust för att "få upp" höjden lite mer. Annars tycker jag din idé om gulddetaljer är super!
 
Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Ja, det har du helt rätt i! Det skulle nog bli mycket ljusare då! Får se vad plånboken tillåter bara...
 
Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Ja, precis, det är inte världens roligaste arbetsställning heller! :p
Men det hade nog varit värt det...!
 
Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Neeej. då har inte tröttnar. :)
Vad kul att du äntligen lagt ut bilder. :)
Vad fint stallet var. :)
Kan inte riktigt komma på något mer men jag länkar till hur mitt stall ser ut så kanske några ideér börjar spira hos dig. =)
www.xoya.bloggagratis.se
Mvh Xoya.
 
Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Neeej. då har inte tröttnar. :)
Vad kul att du äntligen lagt ut bilder. :)
Vad fint stallet var. :)
Kan inte riktigt komma på något mer men jag länkar till hur mitt stall ser ut så kanske några ideér börjar spira hos dig. =)
www.xoya.bloggagratis.se
Mvh Xoya.

Oj, oj, oj, du måste ha samlat i flera år! ;)
Kul när det blir lite eget med det rosa lofttaket :D
 
Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Wow vilket stall! vad fint! Såg genast hur jag själv skulle vilja ha insidan.
Murade boxväggar (med rött tegel) sedan bara boxgaller mellan boxarna, inte framåt, så hästarna kan titta ut. gallret ska ju vara svart smide, gammal stil, mkt(!) lampor så det blir ordentligt ljust, och förutom boxinredningen, inte ha massa ikeapåsar o täckeshängare i stallet, utan ha det förvarat någon annastans, sadelkammaren, foderrummet.. så stallet känns stort o rent o ja, tomt. för det blir det ju ändå inte. med denna stil o med valven o allt, då vill man ju SE stallet! inte all utrustning som hänger på boxarna..
oj vad jag surrar iväg..hänger någon med? :laugh:
 
Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Låter prima :)
Själv är jag svag för smide och tegel så det blir nog jättefint! :D Låter bra också att ställa bort alla ikea-påsar! Vem är inte trött på de?? :crazy:
 
Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Oj, oj, oj, du måste ha samlat i flera år! ;)
Kul när det blir lite eget med det rosa lofttaket :D

Tack...alla julsakerna fick jag med när jag flyttade hemifrån innan jul av min mamma...hon har tröttnat på julen och då blev jag offer för 4 flyttlådor med julgranskrimskrams.:rofl:
 
Sv: Tips sökes! Så blir stallet unikt!

Tack...alla julsakerna fick jag med när jag flyttade hemifrån innan jul av min mamma...hon har tröttnat på julen och då blev jag offer för 4 flyttlådor med julgranskrimskrams.:rofl:

Ja, det är ju bra att det kommer till nytta iaf :D
 

Liknande trådar

Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 507
Senast: As_Vegas
·
W
Utrustning Har vi äntligen plockat i ordning på skåpet i stallet :banana: Fick faktiskt plats med sakerna även om man fick stapla lite och så...
2
Svar
23
· Visningar
2 171
Senast: wingil
·
V
Hästmänniskan Min stallkompis har en nära bekant som är bonde och som nu tänker bygga ett stall. Eventuellt ska jag också flytta dit när det blir...
Svar
16
· Visningar
3 866
Senast: Hannapirat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp