Tips till föräldrar som vill lära sina barn klockan!

I

Irre-76

Jag har hittat en toppensida som jag bara måste få dela med mig av till er föräldrar som har barn och vill lära sig klockan eller har svårt för klockan, men älskar att sitta vid datorn ibland...

http://www.kunskapsstjarnan.se/svenska/klockan.php

Här kan man träna på både digital och analoga klockan, hel- och halvtimmar, kvartar osv....:idea:

Hoppas den kan vara någon till nytta... Kramiz :banana:
 
Sv: Tips till föräldrar som vill lära sina barn klockan!

Glömde säga att det även finns matematik, geografi m.m därinne, har inte hunnit utforska sidan än...

Men verkar toppen med olika program som inte kostar en krona :bow:
 
Sv: Tips till föräldrar som vill lära sina barn klockan!

det var kul att testa! men efterssom dottern (5år) inte kan läsa men vill lära sej klockan var jag tvungen att läsa för henne... men det funkade ju bra det med!
 
Sv: Tips till föräldrar som vill lära sina barn klockan!

Tack för en superbra länk :bump:

Pojkarna hälsar :)
 
Sv: Tips till föräldrar som vill lära sina barn klockan!

Vad härligt att höra att ni tycker det! :banana:

En fröjdsida för en blivande lärare som jag snart är färdig att bli :bow:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 490
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Min dotter har fått en ridskoleplats nu och ska börja rida. Supertaggad är hon, har innan mest bara åkt lite häst. Men hur stöttar man...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 258
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
2 898
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp