Tjockistråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
AAAHHHH!!! :D:banana::):bump:
Nu har jag varit på bassängträning första gången sen före förra julen. SKÖÖÖNT!!
Risken är stor att mina muskelfästen skriker åt mig i morgon, att jag varit dum i huvudet! Men det skiter jag i, det går över!
Just nu bara njuter jag av att äntligen ha tagit mig dit igen!!
 
Jag har börjat bli frisk.. fortfarande lite trött, men funderar på att gå på gymmet i morgon. Har ätit så fruktansvärt dåligt och massor med kalorier nu när jag varit sjuk. Chips och dipp till middag som exempel :o
 
AAAHHHH!!! :D:banana::):bump:
Nu har jag varit på bassängträning första gången sen före förra julen. SKÖÖÖNT!!
Risken är stor att mina muskelfästen skriker åt mig i morgon, att jag varit dum i huvudet! Men det skiter jag i, det går över!
Just nu bara njuter jag av att äntligen ha tagit mig dit igen!!
Muskelfästena håller käften. Men mina inflammerade knän (se annan tråd) påvisar allt större gallor... :meh:
Nåja, jag överlever nog det också. Fast jag kanske inte ska plåga dem på crosstrainern i kväll...
 
fy fan vad jag är slut nu. tränat bort 1200 kalorier.

Bra jobbat!

Jag har varit på gymmet idag, trodde jag var starkare än jag var! :o Borta nästan 2 veckor på grund av sjukdom, så det gör väl sitt.

Blir dock så jäkla hungrig efter gymmet! Kanske för att jag ätit för lite innan? Vad tror ni andra? Just nu upplever jag ju att jag äter ännu mer när jag varit och gymmat.
 
Bra jobbat!

Jag har varit på gymmet idag, trodde jag var starkare än jag var! :o Borta nästan 2 veckor på grund av sjukdom, så det gör väl sitt.

Blir dock så jäkla hungrig efter gymmet! Kanske för att jag ätit för lite innan? Vad tror ni andra? Just nu upplever jag ju att jag äter ännu mer när jag varit och gymmat.
Man bränner energi så klart man blir hungrig.
 
Jo det är ju sant, men det är som att det inte finns någon botten i mig, alls, och då blir jag inte nöjd med proteindryck och en banan t ex.

Så blir jag också! Vedervärdigt.
Min dag har sett ut såhär:

Frukost - knäckemacka med ost och gurka, äppeljuice, ett par koppar kaffe med mjölk
Ut med hundarna i skogen en kortis (har atm valp så begränsar tiden ute)
En timmes gång på löpbandet
Päron till mellanmål
Lunch - gulaschsoppa
Mellanmål - en mandarin, ett stekt ägg på en tunn skiva grekiskt lantbröd (här har botten börjat försvinna, därav behovet av bröd för att dämpa något)

Nu sitter jag ändå och känner mig svinhungrig, 40 min innan middagen är färdig. :cautious:
 
Så blir jag också! Vedervärdigt.
Min dag har sett ut såhär:

Frukost - knäckemacka med ost och gurka, äppeljuice, ett par koppar kaffe med mjölk
Ut med hundarna i skogen en kortis (har atm valp så begränsar tiden ute)
En timmes gång på löpbandet
Päron till mellanmål
Lunch - gulaschsoppa
Mellanmål - en mandarin, ett stekt ägg på en tunn skiva grekiskt lantbröd (här har botten börjat försvinna, därav behovet av bröd för att dämpa något)

Nu sitter jag ändå och känner mig svinhungrig, 40 min innan middagen är färdig. :cautious:

Fast du har ju fått i dig rätt lite energi tänker jag.

Jag hade förvisso bara ätit havregrynsgröt till lunch/frukost idag (klev upp sent) innan jag gick till gymmet..
 
Fast du har ju fått i dig rätt lite energi tänker jag.

Jag hade förvisso bara ätit havregrynsgröt till lunch/frukost idag (klev upp sent) innan jag gick till gymmet..
då ligger du på ett rejält energiminus efter träningen, så det kanske inte är så konstigt att du blir jättehungrig - kroppen signalerar ju att den behöver energi på det sättet...
 
då ligger du på ett rejält energiminus efter träningen, så det kanske inte är så konstigt att du blir jättehungrig - kroppen signalerar ju att den behöver energi på det sättet...

Jo, har bara haft så svårt att äta på förmiddag och fram till middagstid. Min tanke är havregrynsgröt till frukost och kokt äggvita från två ägg till frukost. Något måste jag få i mig mer innan jag går och tränar, men det hjälpte inte heller med proteinshake när jag testade sist. Bor utomlands och har inte tillgång till allt ”enkelt” som finns hemma, så frågan är vad jag ska äta. Omelett och broccoli/svamp kanske?
 
Bra jobbat!

Jag har varit på gymmet idag, trodde jag var starkare än jag var! :o Borta nästan 2 veckor på grund av sjukdom, så det gör väl sitt.

Blir dock så jäkla hungrig efter gymmet! Kanske för att jag ätit för lite innan? Vad tror ni andra? Just nu upplever jag ju att jag äter ännu mer när jag varit och gymmat.
Jag överäter efter jag varit på gymmet. Träning ger mer fetma hos mig dessvärre. Gud vad less jag är idag, jag var på gymmet och tränade som vanligt och då har jag ju en sådan där tajt träningstopp eftersom jag vill ha ett tyg som andas....Och jag kände mig stor som ett hus och smällfet. Nu ska jag ha mens snart så jag är ju svullen men åhhh vad jag är spyless. Idag är en sådan dag när jag bara vill be om en remiss för gbp. Det värsta är att jag ska väga mig efter den här mensen och kommer säkert att ligga på 10 kg plus, skräcken vore 85 kg.... :banghead: Också gymmar jag med en vän som klagar över att hon gått upp 10 kg från undervikt....ännu mera :banghead: Och nu har jag förstört den här dagen med att sätta i mig en hönökaka med massor med smör. Bra jobbet verkligen. Jag tycker jag gör allt rätt (mellanmål, god måltidsordning, 500 g grönskaker frukt bär per dag etc etc etc) men fler kalorier går in än ut i gapet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kopierar in förra trådstarten: En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt pratar...
86 87 88
Svar
1 755
· Visningar
144 365
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 021
Senast: Whoever
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 776
Senast: jemeni
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 565
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp