Tokiga annonseringar

purity_666

Trådstartare
Det finns ju en "annonsera mera"-tråd på häst, men ibland dyker icke hästrelaterade annonser upp där. Så jag tänkte starta en där ni fritt kan dela med er av tokiga annonser som dyker upp. Det kan vara privata, eller kanske från företag.
Det kan gälla allt möjligt, olika saker och tjänster.

Jag börjar, annons från ett företag:

"Uppmärksamma detta, kvinnor mellan 45 och 44 år gamla."
Nu blev det lite svårt här. Kvinnor mellan 45 - döden- pånyttfödelse- 44 år?

Privat:
Sultan Ikea säng! 90x200
Funkar bra att ligga i.
 
Inga roliga annonser? Jag kör några fler då
Viktigt att poängtera var den är köpt:
Parfym Medina 50 ml
Endast provad Finns I (stadsdel) köpt på stan .


Inte stående plånbok då?:
Söker en liggandes plånbok
Någon som bortskänker en plånbok?


Kan bli svårt om man inte vet vad som säljs:
DÄCK
Vet ej vilka däck vill bara bli av med dem
AKUT MÅSTE BLI AV MED DEM IKVÄLL


Det var allt som stod. :
söker en han hund stor helst blandning med va som helst men minst 1år så man kan kolla humöret
 
Det är inte en ovanlig andrahandshyra här i Stockholm. Och även om det skrivs mycket negativt om Rinkeby i media finns det många som faktiskt vill bo där och som trivs. Det är inte så hemskt där som det framstår i media.
Helt galet med andrahandshyror i Stockholm oavsett. Bättre att då köpa bostad, jag betalar 4000 /mån för min bostadsrätt i sthlm, liknande bostäder går för 10-12 i samma område (andrahand).
 
Alla har inte möjlighet att ta lån och får inte ihop till kontantinsatsen.
Håller med om att andrahandshyrorna är vansinniga.
Såklart, men jag tänker att har man råd att lägga 15000 på hyra så har man nog råd att spara ihop till kontantinsatsen efter några år. OM man nu vill bo kvar i Stockholm. Bostadsköerna är också vansinniga så vill man ha lägenhet utan att betala vansinniga hyresavgifter så ska man antingen ha bra kontakter eller köpa eget.
 
Såklart, men jag tänker att har man råd att lägga 15000 på hyra så har man nog råd att spara ihop till kontantinsatsen efter några år. OM man nu vill bo kvar i Stockholm. Bostadsköerna är också vansinniga så vill man ha lägenhet utan att betala vansinniga hyresavgifter så ska man antingen ha bra kontakter eller köpa eget.
Betalar man ockerhyra blir det svårt arr spara samtidigt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Den 14 maj för tio år sedan, 1996, lade jag upp mina första web-sidor på internet. Jag tycker att det kunde vara kul att uppmärksamma...
Svar
13
· Visningar
11 911
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp