Tömma iphone 5

Sonic76

Trådstartare
Hur sparar jag bilderna?
Går inte att spara dem till icloud trots extra lagring där.
Blir knäpp på eländet
Behöver ha dem över till datorn.
 
Jag får upp ett bildöverföringsprogram bara jag kopplar iphone till datorn.

Förresten: vet du att de inte redan finns i icloud? Allting går väl över dit automatiskt (om det funkar som det ska)
 
Jag får upp ett bildöverföringsprogram bara jag kopplar iphone till datorn.

Förresten: vet du att de inte redan finns i icloud? Allting går väl över dit automatiskt (om det funkar som det ska)
Ja vi hittar dem inte i icloud
Får inte upp nåt mer än iTunes när jag kopplar den till datorn men ska testa med en annan dator
 
Hur sparar jag bilderna?
Går inte att spara dem till icloud trots extra lagring där.
Blir knäpp på eländet
Behöver ha dem över till datorn.

Kan du inte bara koppla in dig via usb, gå in i filsystemet och manuellt överföra de bilder du vill spara?
 
Jag kopplar också alltid bara upp mobilen till datorn, via USB, och för över bilderna den vägen. Det går hur smidigt som helst. Vad händer om kopplar ihop mobilen och datorn den vägen? Även hos mig startar programmet automatiskt och jag behöver bara välja vilka bilder (men alla nya kommer upp och markeras automatiskt) jag vill föra över och starta överföringen.

Sen, du har testat att logga in på icloud.com? Jag letade orimligt länge efter mina bilder innan jag hittade dem den vägen. :meh:
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
358
IT & mobiler I samband med jobbyte ser jag över min lagring av (privata) bilder, e-dokument etc. Jag har sedan tidigare en extern hårddisk, men...
Svar
7
· Visningar
373
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 279
Senast: Enya
·
Fritid Jag har just börjat måla lite i datorn med Krita. Jag har nyss gjort en målning i flera olika lager. Trots att jag sparat bilden är nu...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp