Top Reiter Start

Nikki10

Trådstartare
Någon som har Top Reiter Start sadeln till sin isis? Vad tycker ni om den? Vilken ryggform passar den till.. rak/svängd? platt/rund/ takformad?
 
Någon som har Top Reiter Start sadeln till sin isis? Vad tycker ni om den? Vilken ryggform passar den till.. rak/svängd? platt/rund/ takformad?

Jag har den till min tjej. Mycket nöjd. Hon har ganska rak rygg utan manke och skulle nog säga att hon är åt det plattare hållet.
Jag fick jättebra service av Top Reiter när jag köpte den så fråga gärna dom om råd kring om den passar din häst. :-)
 

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
913
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
850
Utrustning Bästa Buke! Ni brukar ju kunna era sadelmodeller. Jag har en arabhäst med superkort, platt o bred rygg med medelhög bred manke, rätt...
Svar
3
· Visningar
727
Utrustning Nu vänder jag mig till er som har dessa dressyrsadlar . Globus crincle, passier corona , equiline contest. Dessa tre dressyrsadlar...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Time Lord
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp