Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Jag har nått ett skede där jag måste fatta ett beslut om vägval i livet. Varken kropp eller hjärna orkar reda ut det just nu.
Det enda jag vet är att jag inte vill må bra på det sätt jag försökte med för ett och ett halvt år sedan utan hitta det som jag faktiskt på riktigt mår bra av.
Så nu får jag ta några långpromenader och fundera
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Promenader är bra när man behöver fundera.

vv
Jag måste ha löst 1500kr tills i morgon ....jag hatar ekonomi, jag hatar pengar.....Jag har sökt massor av jobb men utan resultat. Hur jävla svårt ska det vara? :arghh: *frustrerad*
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Frustrerande :crazy:


VV Livet knallar på i stilla mak. Gör vad jag kan för att ta tillvara på det på bästa sätt. Känns som jag lyckas ganska bra ändå :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

skönt för dig!:)

Jag har löst det mesta i mitt liv :up: och det rullar på och känns rätt bra nu utom just ekonomin, och det råkar ju vara en ganska stor del av livet :meh:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Jag bakade med systerdottern igår.. såg ut som ett smärre kaos här hemma. Kakao och pärlsocker över hela köksbordet och golv liksom. Du milda matilda.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Brukar änna bli så när man bakar med barn haha :)
Men roligt är det :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Ska försöka dammsuga och städa köket idag. Måste tvätta nån maskin tvätt med
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

VV är "vaken" och vet inte om jag ska ta tag i livet och gå ut innan pappa kommer, men jag vet inte när pappa kommer och jag vill inte att han ska behöva vänta på mig. Jag får helt enkelt vara stenhård och tvinga ut mig på promenad efter pappa varit här :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Solen lyser, varmt och skönt ute!
"Fixan" i mig har vaknat och många bäckar små, det går framåt ;)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Föööör varmt nästan, min lägenhet blir ju en bastu på sommaren, den är varm även vintertid.
Har rastat hunden, mockat åt kaninen, kört igång tvättmaskin och diskmaskin och dammsugit så jag känner mig rätt nöjd med dagen.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Blev inget besök av pappa :( Han hade glömt ställa om klockan så han kom iväg för sent för att vi skulle hinna ses mycket. Men jag har promenerat en runda idag med :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
3 982
Senast: Hedinn
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Linta
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp