Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Får göra det!

Har massa klena och spända muskler som gör ont. Hoppas att jag kan komma igång och träna till hösten, bara orken räcker till.

Usch då! Hoppas du kan komma igång till hösten då :) Finns det easyline på gymmet du väljer så prova ett sådant pass. Naturlig tyngdkraft o.s.v. på de och inte falska "öka med vikter" som många andra sådana maskiner har.
 
@Malin_L
Du svarade mig i förra tråden men den stängdes innan jag hann svara där så jag kopierar det du skrev:
"Dom förlängs vartefter man använder dom."


Jag har inte använt presentkortet alls. Förlängs det ändå? :confused:
 
Diggi loo diggi ley, alla tittar på mig
där jag går i mina gyll'ne skor
Jag dansade omkring på gatan
och hela världen den log
Diggi loo diggi ley, himlen öppnade sig
De' e' knappt man sina ögon tror
å jag börjar nästan sväva i mina gyllene skor...

Om min plan håller så är det bäst att vissa gyllene skor har inbyggda jetmotorer :eek::rofl:
 
Jag har chiapudding i kylen, ytterst tveksam till om det är ätbart, men det finns bara ett sätt att ta reda på det...:eek:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: 95johsv
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 839
Senast: Niyama
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
9
· Visningar
352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp