Tråden om discgolf

Äntligen kom vi ut igen! Vi hann bara med 10 hål och det märks att det gått för länge emellan gångerna men det har varit regn, kallt och för mycket vind. Det var djupa dalar och höga toppar idag känns det som. P fick en birdie roligt nog! Jag gjorde flertalet urdåliga kast varav en tog i träd och flög tillbaka BAKOM tee 🙈 Men det var på min fiende-bana så det känns inte så hemskt. Lyckades få till 2 par! Är så himla glad över det. Den ena var dessutom nedifrån och jag stod så nära berget att jag knappt såg korgen. Var det ren tur? Förmodligen. Jaja, huvudsaken var att vi kom ut och hade kul men det blir nog ingen vinterdiscgolf för våran del.
 
Nu väcker jag liv i den här tråden igen :banana:

Har precis avslutat årets första runda. Vi nöjde oss med 9 hål. För sambon gick det bra, för mig mindre bra. Det var kul! Gjorde misstaget att ta med mig två vita discar för här fanns fortfarande snö. Fick med mig alla discar hem i alla fall haha. Det fanns fotspår efter flera personer på banorna så det är toppen att flera har börjat igen efter vintern.

Har ni några mål för i år? Jag vill fokusera på tekniken för att få discen dit jag vill. Just nu flyger den åt alla möjliga håll.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 487
Senast: AlmostEasy
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 036
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 236
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp