Träning!!

Bee

Trådstartare
Hej!
ska börja tävla min häst i distans till våren och undrar om man kan få lite hjlp med ett träningsschema??
Har em häst med helt ok kandis, men den kan ju alltid förbättras... :) vilket är bästa sättet att bygga upp konditonen på??
Tips på träning??
Vilka nödändiga papper behöver jag för en CR?
något jag bör tänka på redan nu inför tävlnadet i vår??
Vor jätte glad om någon ville hjlpa min lite :p
 
Var lite dåligt med svar... :cry:..
kanske är det någon som kan svara på om ni brukar ge era hästar något foder tillskott när det går i hård träning...
 
Det finns en massa trådar om detta. Ett exempel är strax här under, tråden heter "Att kvantifiera sin träning - för nybörjare".
I pappersväg behöver du lokalicens och tävlingsbok.
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Min häst vrickade sig för ca 1 vecka sedan. Vi har varit in till vet och ultraljudat benet ok det visade ingenting utan hon sa att...
Svar
0
· Visningar
390
Ridning Hej! Min häst vrickade sig för ca 1 vecka sedan. Vi har varit in till vet och ultraljudat benet ok det visade ingenting utan hon sa att...
Svar
0
· Visningar
319
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 253
Senast: Red_Chili
·
Foder & Strö Hej, jag har ett 17 årigt sto som är insulinresistent. Problemet är att hon är tunn och har svårt att lägga på hull. Hennes revben syns...
Svar
19
· Visningar
2 649
Senast: Desiree2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp