Bukefalos 28 år!

Träningsläger

M

malinzki

Jag vet inte vad jag har get miig in på just nu jag ska tydligen vara med på ett distans läger.... visst det är kul men dom som jag evt ska låna en häst av rider på ett annat sätt så jag vet inte va jag ska göra... jag vet inte ens vart det är eller när det är.... :confused:
allting var ett miss förstånd men om det nu blir så att jag åker snälla kan inte du ge mig lite tipps om hur ja kan göra för att jag inte ska vara så jättte närvig....
Puzzr malin
 
Sv: Träningsläger

Jag fattar inte riktigt frågan. Men några tips:

Var glad för att du eventuellt ska få testa något nytt!

Åk dit och försök göra som instruktörerna säger. De har ansvaret, så lita på dem!

Prata mer med hästägaren så att ni vet var ni har varandra! Fråga om du inte förstår!

Njut av hästen, ridningen och pyssla om hästen så bra du kan.

Vad är du rädd för?
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 795
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 471
Senast: Luff
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 849
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp