Träningsapp

ASKAPLASKA

Trådstartare
Finns det någon gratis app till en Samsung där jag kan kan se hur långt jag sprungit och lite statistik kring det men som INTE vill ha tillgång till mitt liv så som resultat, kontakter, galleri, platsinfo osv.
Jag fattar att jag måste ha gps:en igång för att kunna mäta sträckan jag springer men vill inte dela den infon med resten av världen.
 
RunKeeper tror jag finns för android också. Du kan välja att inte dela dina resultat med resten av världen om du inte vill :-)
Jag bara har länkat den till gymmets träningsida för att enkelt få in antal Moves jag gjort och så att min PT ser att jag gjort mina 30 minuter utöver gymträningen varje dag
 
Finns det någon gratis app till en Samsung där jag kan kan se hur långt jag sprungit och lite statistik kring det men som INTE vill ha tillgång till mitt liv så som resultat, kontakter, galleri, platsinfo osv.
Jag fattar att jag måste ha gps:en igång för att kunna mäta sträckan jag springer men vill inte dela den infon med resten av världen.
Endomondo! Där ställer du själv in om du vill dela med någon alls eller ha full sekretess.
 
Rekommenderar också Endomondo, använder den och är nöjd. Som ovanstående skrev ställer man in själv om man vill dela nått eller vara helt för sig själv. Har i och för sig en iphone, men tror att den finns på android också? :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
606
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 340
Senast: jemeni
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 466
Senast: Araminta
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp