Bukefalos 28 år!

Shadows12

Trådstartare
tänkte kolla om nån har lite tips till mig och min häst!

det är såhär att min häst gillar inte transporten. hon kan gå in efter 5 mins övertalning och sedan kasta sig ut nör hon vet att vi ska stänga. tränar vardagligen på att bara ta in henne och låta henne stå där och det funkar, har även vant henne vid saker bakom henne och ljudet. Men jag vet inte vad problemet är, hon kastar sig bara ut.

kan även säga att jag har en VV, den mörkbruna med grönt tak men vi har bytt väggar så den är lite ljusare, enkel axlad. Vill helst köpa en ny boggie, en boj eller cheval men pappa vägrar. Nån som har lite tips på övertalning också? ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, Vi har en cheval liberte 2002xl som läcker in vatten vid skötardörr och dörr till sadelkammaren. Har tätat med silikon i hörnen i...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: RolandL
·
Hästhantering Hej. Jag vänder mig hit då jag är i behov av andras erfarenheter, tips och lösningar på hur man kan göra när man har en 1 åring som går...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 046
Hästmänniskan I mitt stall står ett av en familj, nyinköpt halvblod. Enligt reklamen var hästen inte så utbildad, därför billig. Den hade i princip...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 664
Senast: Tennessee
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 055
Senast: exotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2
  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp