Trasig kökslucka

Madick

Trådstartare
Ett av överskåpens fästen har gått sönder, så pass att det följt med spånskiva från själva skåpet. Nedre fästet helt. Hur kan man lösa detta på bästa sätt? Ballingslöv-kök om det gör någon skillnad.
 
Ett av överskåpens fästen har gått sönder, så pass att det följt med spånskiva från själva skåpet. Nedre fästet helt. Hur kan man lösa detta på bästa sätt? Ballingslöv-kök om det gör någon skillnad.

Gammalt? Nytt? Jag hade tagit kontakt med en ÅF och kollat med dem, annars blir det snickeri.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 559
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 584
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 623
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 670
Senast: Eva S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp