Trasig list Kylinge Sadelskåp

MammaLotta

Trådstartare
Har en Kylingetransport med lös externt sadelskåp. Ett problem är dock att listen runt öppningen på sadelskåpet (som gör att det inte regnar eller stänker in) är trasig och skulle behöva bytas ut. Har surfat runt och letat gummilister, men hittar ingen likadan... Någon som vet?
 
Tror inte att de tillverkas längre, så att leta rätt på ngt liknande är nog det enda.
Ev att rombe har ngn reservdel, vet dock inte om de tillverkar släpen med utvändigt sadelskåp också.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 104
Senast: JennyLz
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
841
Senast: Enya
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 340
Senast: Tonto
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 411
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp