Trinny & Susannah

Mirre

Trådstartare
De som stylas i det programmet, får de behålla kläderna sedan?
Funderar på det här med att de går fram till random personer på stan och alla verkar berätta sin livs historia mer eller mindre. Men nog måste de stöta på en del som inte uppskattar att få kommentarer på sina kläder? Det filmas väl inte iof.

Vad skulle ni tycka om att någon kom fram och ville styla om er?
Just nu skulle jag jubla haha, är så trött på att se ut som man alltid har gjort.
 
De som stylas i det programmet, får de behålla kläderna sedan?
Funderar på det här med att de går fram till random personer på stan och alla verkar berätta sin livs historia mer eller mindre. Men nog måste de stöta på en del som inte uppskattar att få kommentarer på sina kläder? Det filmas väl inte iof.

Vad skulle ni tycka om att någon kom fram och ville styla om er?
Just nu skulle jag jubla haha, är så trött på att se ut som man alltid har gjort.

Det är uppgjort på förhand!
 
De som stylas i det programmet, får de behålla kläderna sedan?
Funderar på det här med att de går fram till random personer på stan och alla verkar berätta sin livs historia mer eller mindre. Men nog måste de stöta på en del som inte uppskattar att få kommentarer på sina kläder? Det filmas väl inte iof.

Vad skulle ni tycka om att någon kom fram och ville styla om er?
Just nu skulle jag jubla haha, är så trött på att se ut som man alltid har gjort.

Tittar man på hur det filmas så märks det ju tydligt att de klipper mycket(!) i det som filmas, dvs, de visar verkligen inte allt, inte hela samtalen osv. De får det ju alltid att se ut som om de dyker upp och säger "HEJ! Vad heter du? Jaha, du, du ser verkligen inte bra ut i de här kläderna!" men i verkligheten är det nog mer "Hej, vad heter du? Vi heter blabla och vi gör det här och det här, nu när vi filmar så tänker vi såhär och såhär och det fungerar såhär, om du är med så blir det såhär och såhär, prata lite om det här så låter det bra, ok? Nu filmar vi det som ska visas i tv sedan". Skulle jag tro. Jag har aldrig varit med i programmet och känner ingen som varit det heller :p
 
Tittar man på hur det filmas så märks det ju tydligt att de klipper mycket(!) i det som filmas, dvs, de visar verkligen inte allt, inte hela samtalen osv. De får det ju alltid att se ut som om de dyker upp och säger "HEJ! Vad heter du? Jaha, du, du ser verkligen inte bra ut i de här kläderna!" men i verkligheten är det nog mer "Hej, vad heter du? Vi heter blabla och vi gör det här och det här, nu när vi filmar så tänker vi såhär och såhär och det fungerar såhär, om du är med så blir det såhär och såhär, prata lite om det här så låter det bra, ok? Nu filmar vi det som ska visas i tv sedan". Skulle jag tro. Jag har aldrig varit med i programmet och känner ingen som varit det heller :p

Jag vet inte om det är så i alla fall, men vad jag vet går de inte ut på stan och hittar random personer bara sådär. Man tillfrågas, blir tipsad om eller ansöker själv om att få vara med.
 
Jag vet inte om det är så i alla fall, men vad jag vet går de inte ut på stan och hittar random personer bara sådär. Man tillfrågas, blir tipsad om eller ansöker själv om att få vara med.

Ah! Ja det skulle inte förvåna mig om det vore så. De brukar ju passera många som är klädda ungefär likadant som personerna de sedan blir "kidnappade". De skulle alltså kunnat fråga folk betydligt tidigare, men valt att gå förbi dem. Har funderat lite på vad som gör att det blir så, men inte tillräckligt mycket för att ta reda på hur det ligger till med det där :p
 
Instämmer med de andra som svarat, det är nog mycket uppgjort på förhand. Men sen till din fråga ifall de nu hade kommit fram till mig så säger jag som du, i dagsläget hade jag bara blivit glad.... behöver en make over, ska fixa en själv nu i dagarna!

//r
 
Skulle vara kul och se bakom kulisserna när de spelar in :p
Nästan så man får lust att söka till programmet själv, vore fint med en total makeover.
 
Vad bra! Ja, jag med... usch ser så tråkig ut just nu.... Har tagit några före-bilder, men inte laddat in dem i datorn ännu, men det ska bli =) Och hjälper gärna andra med, som sagt lätt o bli hemmablind!

Så starta någon en tråd, kul att vi e några stycken som vill hjälpas åt =)

//r
 
Vad bra! Ja, jag med... usch ser så tråkig ut just nu.... Har tagit några före-bilder, men inte laddat in dem i datorn ännu, men det ska bli =) Och hjälper gärna andra med, som sagt lätt o bli hemmablind!

Så starta någon en tråd, kul att vi e några stycken som vill hjälpas åt =)

//r
Har startat en tråd :)
 
Jag hade blivit förbannad och gett dem en avhyvling om de hade kommit fram och börjat ha åsikter om mina kläder. Men då är jag också sån som folk brukar ta med som shoppinghjälp så jag vet vad jag gillar och tycker inte någon annan har med det att göra om jag inte frågar.
 
Är det bara jag som tycker att all deras styling känns väldigt likadan?
Alla blir att kännas så typiskt feminint korrekta. Visst de blir jätte fina men det känns inte direkt som de tar någon hänsyn till vem personen egentligen är eller vilken stil de egentligen borde ha. Det hade vart mycket roligare om de nångång ibland kunde få fram en riktig rockbrud eller liknande :p

Jag har inte sett programmet speciellt många gånger så jag kan såklart ha helt fel, det är bara känslan jag får.

Hade nån kommit fram till mig och total dissat hur jag såg ut på det sättet de visar i programmet så hade jag blivit skit förbannad...
 
Det hade vart mycket roligare om de nångång ibland kunde få fram en riktig rockbrud eller liknande :p

Det har jag sett, flera gånger. Har även sett en som fick behålla olika piercingar i ansiktet osv och att de haft på folk sådana kläder som gör att deras tatueringar ska synas på ett snyggt sätt. Att många blir att se likadana ut är väl för att många vill(!) se likadana ut, tråkigt nog :p
 
Jag skulle inte ha nåt emot att klä mig mer "kvinnligt". Går mest i jeans och tröja alt linne och kläder efter väder :p
 
Vi verkar vara några stycken som vill klä oss mer kvinnligt... kan vi inte posta bilder med vad vi egentligen tycker är kvinnligt? =) Jag känner för egen del att ja, jag vill klä mig så, men vad tycker jag egentligen är det? Har ni nån kändis eller så som ni tycker klär sig snyggt kvinnligt? =)


//r
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 431
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 973
Senast: Sasse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 784
Senast: jemeni
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 584

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp