Två nya smilies

Egentligen är väl inte dessa tre nya bilder smilies, men det har vid flera tillfällen, om jag inte minns fel, framförts önskemål om att kunna lägga in ett hjärta :heart i trådarna. När jag ändå var igång tyckte jag en hedersbetygelse via en medalj :medal: kunde vara lämplig. För att väga upp det hela en aning petade jag in något som möjligen är aningen mindre smickrande att få :turd:. Det är inte en bakelse :wtf:.

Ändring:
Jag har valt att plocka bort medaljen, då det var svårt att se vad det var och den kändes mindre användbar.
 
Senast ändrad:
För att väga upp det hela en aning petade jag in något som möjligen är aningen mindre smickrande att få :turd:. Det är inte en bakelse :wtf:.

Och vem bestämmer för vad man ska ge en bajskorv?

Jag menar, det finns ju redan ett system om någon uppför sig illa.....

Känns lite osmakligt om den kommer användas antingen mot vissa åsikter som inte passar, vissa diskussioner som inte passar eller vissa användare som bara inte "passar".
 
Kul med nya! Och när vi ändå är inne på smilys kapar jag tråden lite..

När jag använder mobilen (samsung galaxy s5), som jag oftast gör, hamnar smilysarna alltid i början på inlägget trots att markören är i mitten/slutet. Sjukt irriterande! Kommer det att fixas till månne @Gunnar ? Kan ej heller tagga folk genom den där lilla förslagsrutan som kommer upp när man skrivit ett par bokstäver utan måste skriva hela nicket. Inte lika irriterande som smilysarna dock...
 
Kul med nya! Och när vi ändå är inne på smilys kapar jag tråden lite..

När jag använder mobilen (samsung galaxy s5), som jag oftast gör, hamnar smilysarna alltid i början på inlägget trots att markören är i mitten/slutet. Sjukt irriterande! Kommer det att fixas till månne @Gunnar ? Kan ej heller tagga folk genom den där lilla förslagsrutan som kommer upp när man skrivit ett par bokstäver utan måste skriva hela nicket. Inte lika irriterande som smilysarna dock...

@Gunnar Har en samsung galaxy s5 och har också det problemet med smileys. Väldigt irriterande
 
Jag får bara se typ åtta smileys när jag skriver med mobilen. Självklart inga av de jag vill använda heller :cautious:
 
@Gunnar Har en samsung galaxy s5 och har också det problemet med smileys. Väldigt irriterande
Använder ni standard-editorn eller BB-kod editorn. Knapp för att tillfälligt byta finns uppe till höger i inskrivningsfönstret. Prova och se om det är någon skillnad och berätta sedan.
 
Använder ni standard-editorn eller BB-kod editorn. Knapp för att tillfälligt byta finns uppe till höger i inskrivningsfönstret. Prova och se om det är någon skillnad och berätta sedan.

Jag hade jättemycket problem med smileysarna i min mobil men det har försvunnit nu, antingen beror det på forumet eller att jag uppdaterade operativsystemet till Lollipop. Jag gissar på det senare och nu är problemet helt borta.
 
Använder ni standard-editorn eller BB-kod editorn. Knapp för att tillfälligt byta finns uppe till höger i inskrivningsfönstret. Prova och se om det är någon skillnad och berätta sedan.

Jag förstår inte vad du menar (ja jag är en oteknisk idiot :O )
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 819
Senast: Zpunk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 660
Senast: Takire
·
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
20 392
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 311
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp