Twitterkunnig?

Habina

Trådstartare
Jag blir tokig snart... Hittar ingen direktmail till Twitter och får inte den hjälp jag behöver.

Skulle registrera ett konto idag. Får då veta att det redan finns ett konto på min mailadress. När jag ber att få byta lösenord får jag ett svarsmail på ett för mig helt okänt språk. Fattar nada.

Efter kontakt med Twitter lyckas jag byta lösenord, men det gör bara att jag kommer in på någon annans konto (som alltså "lånat" min mailadress) och jag vill ju ha mitt konto kopplat till min mailadress och den här personens konto raderat.

Hjälp!
 
Fungerar det inte att bara avaktivera kontot? Finns under inställningar, eller är det nåt annat som inte fungerar?
 
Är du inne på pc- eller mobilversion av sidan? För kollar jag på mobilversionen så finns inte det alternativet men på pc så gör den det
 
@Jocelyn när jag loggar in på datorn är allt på israeliska. Kan du säga mer exakt var inställningar, konto och avvaktivera konto finns? Alltså typ med bilder...

Alternativt hur jag ändrar inställning på språket. :arghh:
 
@Habina Byt lösenord till din mail (den som användes för twitterkontot) också - det är stor risk att de har tillgång till din inkorg.

Nä, det har de inte. Har inte godkänt när det kommit mail från Twitter, så min adress var aldrig använd på kontot. :) Men jag har bytt lösenord där ändå.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag är 30+ med råge men har ändå noll erfarenhet av detta med huslån, och mina bankkontakter initierade av mig själv kan jag räkna på...
2
Svar
20
· Visningar
1 410
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 784
Senast: Sasse
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 617
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp