Underhudsblistring

Ante

Trådstartare
Är det någon som vet ungefär vad det kostar att underhudsblistra hästen? Läste någonstans att försäkringsbolagen inte tar den kostnaden.
 
Beror väl på vad TS menar med underhudsblistring. Det har ju blivit rätt vanligt att blistra bakknäna på hästar som är lite lösa i patellan och det görs ju på klinik så bör ju vara lagligt.
 
Det ska göras av veterinär och är för att hjälpa bakknäna precis som Novali01 skriver. Tänkte att någon kanske vet vad kostnaden ligger på....
 
Jepp. 600:-+moms tar min klinik. Min häst hakar väldigt mycket. Var hakfri två morgnar efter blistringen men hakade sen igen även om han (än) inte fastnat som innan.
 
Jepp. 600:-+moms tar min klinik. Min häst hakar väldigt mycket. Var hakfri två morgnar efter blistringen men hakade sen igen även om han (än) inte fastnat som innan.
Ok, låter som ett överkomligt pris. Tack för snabbt svar :-)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
900
Hemmet Vilket försäkringsbolag har ni valt ni som bor i villa och varför valde ni det ni valde? Hur stort hus har ni och ungefär vart i landet...
Svar
15
· Visningar
654
Senast: G-uldlock
·
Hästvård Hej! Jag kommer att behöva ta bort min ett åring och ska göra det hemma med veterinär som bultar. Kommer att gräva ner , svärson har...
Svar
18
· Visningar
3 285
Senast: Unafraid
·
Övr. Katt Hej! Jag har skaffat en Russian Blue-katt. Han är ungefär 4 månader gammal och har blivit vaccinerad två gånger och id-märkt. Nu vill...
Svar
19
· Visningar
944
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp