Undrar om detta är sant...

Ja, det är alltid lika underbart att se vilka totala psykfall det finns på Twitter. Tur att idioten i det här fallet ändå har lämnat landet.
 
Ja, det är alltid lika underbart att se vilka totala psykfall det finns på Twitter. Tur att idioten i det här fallet ändå har lämnat landet.
men frågan var ju inte om filmaren var ett psykfall, utan om det var sant att det buades och att ett tekniskt fel tystade det hela...så skjut inte på pianisten ;)
 
Jag svarade på huvudfrågan.
Huvudfrågan var "
Undrar om detta är sant...".
Vad hade ditt eminenta svar
"Ja, det är alltid lika underbart att se vilka totala psykfall det finns på Twitter. Tur att idioten i det här fallet ändå har lämnat landet."
med det att göra:angel: Är det med vishet av erfarenhet du uttalar dig så kategoriskt?
 
Med 25+ års kunskap och erfarenhet av tv-produktion kan jag berätta att ett tekniskt fel definitivt kan vara just så tillfälligt. Och att det är betydligt mer sannolikt att strulet härrör från just ett tekniskt fel än något slags ideologisk komplott, som antyds av foliehattar i den länkade tråden.
 
Med 25+ års kunskap och erfarenhet av tv-produktion kan jag berätta att ett tekniskt fel definitivt kan vara just så tillfälligt. Och att det är betydligt mer sannolikt att strulet härrör från just ett tekniskt fel än något slags ideologisk komplott, som antyds av foliehattar i den länkade tråden.
Jovisst kan tekniska fel vid sändning uppstå just vid sändning. Men tillfället och det som inte kom med gjorde det hela ju rätt amusant ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
946
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
326
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 551
Senast: Görel
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 658
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp