Ungponny SM

Thathorse

Trådstartare
hej! Hon som red in min 3 åring sa att vi borde satsa på SM inom hoppning och/eller dressyr för 4 åringar 2018. Men jag kan INGENTING om Ungponny SM och hittar inge fakta XD så vad högt är det inom Ungponny SM för 4 åringar, C ponny i hoppning och vilken klass är det inom dressyr?
 
Jag kan ha fel, men vad jag vet så är det såhär:
Hoppning går i LB (90 cm för C-ponny) för 5-åringar och LA (100 cm för C-ponny) för 6-åringar.

Dressyr går i LC för 4-åringar, LB för 5-åringar och LA för 6-åringar. På SM används ungponnyklasserna om jag har rätt för mig :)
 
Jag kan ha fel, men vad jag vet så är det såhär:
Hoppning går i LB (90 cm för C-ponny) för 5-åringar och LA (100 cm för C-ponny) för 6-åringar.

Dressyr går i LC för 4-åringar, LB för 5-åringar och LA för 6-åringar. På SM används ungponnyklasserna om jag har rätt för mig :)

Undrar om det inte är LA och MsvB , har för mig att tjejen i stallet som ridit ungponny SM red i de klasserna. Men jag är inte säker.
 

Liknande trådar

Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 016
Senast: hamilton1
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Miingla
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 087
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 993
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp