Uppsala ikväll 21/4

Kamomilla

Trådstartare
Jag ska lämna lillkillen på kalas 17.30-19.30. Någon som har tips på vad att sysselsätta sig med under tiden?

*fiskar efter sällskap* :angel:
 
Åh, hade gärna sällskapat lite och fått lite avbrott från familjeaktiviteterna ;) men det är nog inte över än då är jag rädd :( jag hojtar på FB om jag blir ledig! :)
 
Om mina privata delar fortsätter bråka så kanske jag behöver svänga förbi gynakuten och isåfall är jag kvar i stan.
 
Satte mig på ett snabbmatsställe och mitt 20-åriga jag skuttade snabbt upp på ena axlen och satt där dreglandes över en av killarna i kassan medans resten av mig försökte fokusera på maten...
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 013
Senast: Mauen
·
Kropp & Själ Sedan i mitten på april i år har jag varit inlagd tre gånger på sjukhus för njurbäckeninflammation. Varje gång med intravenös...
Svar
19
· Visningar
1 434
Senast: Summerwind
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag behöver pensionera min iPhone 6 eftersom jag inte är ett vandrande elverk, och den i det närmaste kräver att man har laddaren i hela...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 112
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp