Bukefalos 28 år!

Utbildning/krav för barnridning?

Fliixey

Trådstartare
Tänkte kolla om någon har koll på vad som gäller om man vill åka runt för att ha barnridning alt ha barn hemma som kommer och rider som man tar betalt för? Måste man ha någon speciell utbildning? Finns de några krav eller regler? Har för mig att man måste ha utbildning för att få kalla de ridskola och de är därför de är många som kallar de "ridlekis" osv istället, eller har jag fel? Vill veta allt man behöver och kan ha nytta av att veta!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
452
Senast: Liten
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 892
Senast: Linda_A
·
Skola & Jobb I mitt yrke så är det vanligt att man får utbildningar för att avancera, kunna utföra svårare felsökningar, få mer ansvar osv. Detta...
2
Svar
37
· Visningar
2 243
Senast: Sol
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 860
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp