Utklädnad på temat "Oj! Jag skulle ha varit på/i..."

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Som rubriken säger, vad hade ni klätt ut er till på ovanstående tema? :D Behöver inspiration!

Har en tanke, men den känns ganska så "nja.."
 
Safari!
Och så hade jag klätt ut mig till en engelsk turist. Tänk höga strumpor i sandaler, khakifärgade shorts som är uppdragna för högt, någon ful skjorta, kamera på magen, möjligtvis någon typ av hatt som egentligen inte passar in.

tourists.jpg
 
På väg till badstranden i bikini/ baddräkt badrock och med lämpliga sandaler, solglasögon cyklop etc.

På väg till jobb ( sotare/brandman/polis/ gatsopare/filminspelning (valfri film)/skidlärare)

På väg till Spökkongress/ tomtekongress/jakt/din sjukhussäng.
 
Jag hade valt:
Texas/vilda västern (men det kräver väl att man har jeans, boots, hatt och skjorta minst)

Andra förslag som jag kanske inte valt själv:
Gymmet?
Cykeltävling (med hjälm och cykelbyxor etc)
 
Senast jag var på ett sådant party tog jag morgonrock och en handuksturban på huvudet. Pyjamas kan ju också funka om man vill köra på lite simpla grejer :).
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
702
Senast: Malin_L
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 394
Senast: Squie
·
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 710
Senast: Praefatio
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 434
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp