Bukefalos 28 år!

Utlänskt pass?

C

Celsiano

Hoppas tråden ligger rätt.

Jag har vart runt hela sommaren och letat ny häst och har nu äntligen hittat ett underbart sto som jag vill ha:love:

Hon blev inporterad från Holland 2007 och har bott i Sverige sedan dess. Hennes nuvarande ägare har inte tävlat henne någonting utan bara tränat.

Nu är de så att hon har ett hollenskt pass och jag undrar om någon vet vad som gäller? om man får tävla på de i Sverige?.. Har försökt fått tag på ASVH men dom har semester:crazy:
Om de är så att de inte gäller så får jag vell regestrera om henne någon som vet vad de kostar? hittar de inte riktigt på ASVHs hemsida.

Tacksam för svar:laugh:
 
Sv: Utlänskt pass?

Inga problem att lösa licens med utländskt passd däremot om du tänker att delta i ngn av ASVHs aktiviteter typ 3-års test m.m så måste hon registreras hos ASVH och få svenskt pass.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 914
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 988
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej kompisar, det börjar äntligen bli dags för mig att planera flytt och resa hem till Sverige från Tyskland, för mig själv, häst och...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 065
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp