Utställningstråden 2018

Nu har ringfördelningen släppts till MyDog och turligt nog så har vi ringen bredvid @mysboll ena dagen och samma ring andra dagen :banana: Plus att min vän med tollare som jag samåker och delar hotell med har sin ring mittemot. Helt perfekt! :D

Var hittar man den? Letade runt på hemsidan utan napp. Kan dock vara aningen groggy eftersom vi kom hem lite sent efter Stockholmsmässan igår.
 
Nu har ringfördelningen släppts till MyDog och turligt nog så har vi ringen bredvid @mysboll ena dagen och samma ring andra dagen :banana: Plus att min vän med tollare som jag samåker och delar hotell med har sin ring mittemot. Helt perfekt! :D

Menar du att min plan om att hålla mig undan tollarringen för att hänga med Eurasier istället kraschar eftersom ringarna är mitt emot varandra? Attans! :banghead::arghh:

Äsch, det löser sig. Jag får springa emellan. Då ska jag heja på er :D @mysboll
 
Lite boxer på fredagen med tanke på domaren. Men det gör nog ingen skillnad, vi lär knappast få bättre än i Stockholm (vinst i öppen klass, men utan CK) för Breeze funkar inte inomhus. Utan dubbelhandling ser han ut som utställning är dötråkigt eftersom han står där inne utan matte. ;P

Tillägg: Aningen vild rasblandning i vår ring på fredagen. västgötaspets, amerikansk cockerspaniel, boxer, affenpinscher och grosser schweizer sennenhund.
 
Senast ändrad:
Så skönt att vara hemma igen! Lära hunden att gå fint bland folk och inte dra sönder min hand för att man vill så mycket på en och samma gång står som nr 1 på listan nu efter 2 dagar i Göteborg :angel:
Så nöjd med min tjej!
Torsdagen: exc, CK, bästa juniortiken.
5:a utav 7 i tikarnas final.
Fredagen: exc, CK. Ensamma i klassen.
I tikarnas final har vi inte så mycket att hämta ännu...
Domaren förklarade att han tycker att hon är fin men att hon är för liten ännu.
I finalen om bästa junior mötte vi samma hane båda dagarna och han är så himla fin så där visste jag att vi inte hade någon chans :p
Han kom på 12:e plats i stor ringen i Torsdag utan typ 60 hundar.
Igår vet jag inte hur det gick för dom...

Första gången på My dog :) Trodde att mässan skulle vara större men hörde att det blivit mycket dyrare att stå där så det kanske har varit större förr?
Jätte trevligt och Iris fick med sig en av de suuuper stora CK rosetterna att skryta med :angel::laugh:
 
Vi hamnade förresten i tidningen med :o
Felciterade såklart, inte så lite pinsamt! De lyckades få till det så att det låter som att jag valde att leta utomlands för att få tag på en frisk och riktigt fin hund :banghead: Nu blir man nog inte hängd och hatad av de svenska uppfödarna :down: Skrev faktiskt till tidningen och bad de ta bort det... Var bara med på webben så det borde de ju kunna göra...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
9 996
Senast: Bulldoozer
·
Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: Stergo
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 498
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 642
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp