Vaccinationer

Helt ärligt, @Lobelia , så letade jag inte efter något att missförstå. Jag tolkade verkligen ditt inlägg om autism som jag beskrev ovan. Bra dock att även du har förstått att teorin vaccin / autism är utredd och att man inte kan se någon koppling alls.
Så sarkastisk man kan vara då. Hade du läst tråden ordentligt hade du insett det redan tidigare och sluppit lega sömnlös.
 
Så sarkastisk man kan vara då. Hade du läst tråden ordentligt hade du insett det redan tidigare och sluppit lega sömnlös.
Fast nu får du väl ge dig! Jag har varken varit sarkastisk eller legat sömnlös! Jag skrev bara att jag faktiskt tolkade ditt inlägg på så sätt som jag först beskrev.
Jag tycker ofta du skriver sådant som jag håller med om här på Buke, men dock tycker vi olika här. Hur som helst har inte min intention varit att vara taskig eller sarkastisk - och det är ju dessutom fler som tolkat just det inlägg som denna diskussion syftar på som annorlunda än du hade tänkt själv. Jag ville bara förklara det...
 
Fast nu får du väl ge dig! Jag har varken varit sarkastisk eller legat sömnlös! Jag skrev bara att jag faktiskt tolkade ditt inlägg på så sätt som jag först beskrev.
Jag tycker ofta du skriver sådant som jag håller med om här på Buke, men dock tycker vi olika här. Hur som helst har inte min intention varit att vara taskig eller sarkastisk - och det är ju dessutom fler som tolkat just det inlägg som denna diskussion syftar på som annorlunda än du hade tänkt själv. Jag ville bara förklara det...
Jag upplevde ditt inlägg som ordentligt drygt och mästrande och svarade på samma vis. Kanske dumt och barnsligt men jag trodde det skulle gå att få en vettig diskussion. Flera har rackat ner på detaljer. Ingen har besvarat tankarna i inlägget som helhet eller försökt se mina intentioner med det. Du fick en liten släng av det men mest var det ett svar på ditt inlägg - förlåt för att jag överreagerade - normalt skulle jag bara ignorerat det.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Fautras
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp