Bukefalos 28 år!

Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

puke.gif


Ångrar att jag gick in på den här tråden..
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

megasus skrev:
puke.gif


Ångrar att jag gick in på den här tråden..

Konstigt nog mår jag bättre av att se din smiley.. Nästan som att spy själv.. Jag skulle nog behöva det ..

puke.gif
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

äsch, vad ni är känsliga....lite kattskit smakar väl alltid gott.. eller???

//millus- vars son bajsade på golvet o snaskade i sig det med en tesked, uuuurrrrk
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

Jag och lilla sonens pappa satt o tittade på tv samtidigt som vi hade full uppsyn över sonen(trodde vi). Det var bara det att hans handlingar doldes av en plastback(sån med leksaker). När jag gick fram till honom så såg jag att han hade bajsat på golvet(vädrade rumpan efter bad:) och ätit av bajset, så jag raskt in i badrummet och tvättade honom. När jag kom tillbax så sa sambon att visserligen har vi en snuskig son som äter bajs, men han har iaf fint bordskick och har hämtat en sked och ätit med....

//millus- vars son trots allt är både smart och söt
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

finaste bordssilvret spar vi till finare tillfällen, som tex när barnen ska äta bajs, uuuuäääääh!

//millus
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

Det här var den absolut äckligaste tråd jag har läst. Jag mår illa.
Nu påminde ni mig igen om varför jag inte vill ha barn.

:bow:
Jag blev också jäääävligt påmind!
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

Min dotter hade en förkärlek till lax och forell i gele :eek:
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

** Lånar knapp **

Det här var en rolig tråd. Skrattar så tårarna sprutar :rofl: :rofl:
Jag måste ju bidra med lite av min sons äckligheter :D (Han är snart 13 månader).

* Han har pussat mormors och morfars hund i rumpan (tax, så det är lätt att nå) :D Hunden såg nöjd ut, men inte pappan...

* Äter kattmat dagligen. Favoritsnacket när han kommer åt. (Torrfoder tack och lov)

* Druckt av katternas vatten

* Ätit kattbajs. Men bara en gång, det var tydligen inte så gott :D

* I ett obevakat ögonblick fångade han upp en stor gåsskit på fingret och tänkte stoppa i munnen. Hann stoppa honom dock!!
Men lite slank in iallafall. Ringde då sjukvårdsupplysningen för att fråga om risker som salmonella. Men de sa att risken var ganska liten. :D

Kommer inte på mer just nu...
Oftast är han så rar så rar :love:

// Anna
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

* Han har pussat mormors och morfars hund i rumpan (tax, så det är lätt att nå) Hunden såg nöjd ut, men inte pappan...

Jag tror jag dör, ha, ha....Hundens rumpa kanske ser ut som en orakad pappa :D

//millus
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

Du ska inte prova o ge honom mat? :rofl:
Jag är mer eller mindre uppfödd på kattmat, men det blev rätt bra ändå... känner mig spänstig och elastisk i kroppen iaf :D
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

jag har niget barn själv men tänkte berätta vad jag gjorde som barn.

Jag var ett ovabligt snällt barn som inte väckte min mamma och pappa när jag själv vaknade utan hittade på mkt roliga saker att göra på egen hand i spjälsängen.
jag brukade nämligen ta av mig blöjorna (eller om jag bara grävde i blöjan) och sedan kladda bajs på väggen :angel:
men till min mors stora lycka slutade jag efter några gånger.
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

Vilya skrev:
Min dotter hade en förkärlek till lax och forell i gele :eek:

Yeak, yeak... den från whiskas eller?

Har otrolig bakterieskräck så själv har jag "glömt" vad mina barn ev. har gjort :angel:

Men, den där med fästingen... hm... nej, som sagt, inte mina barn inte! Taskigt minne eller så... ;)
 
Sv: Vad är det snuskigaste ditt barn gjort

Fyfan, nu går jag och lägger mig, bläääää.

'spygubbe'
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är väldigt blyg som person. Min man ( fd då....;)) sa alltid att jag var socialt handikappad- och ja, det ÄR jag. Jag pratar inte...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 503
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp