Vad är värdet på en varmblodstravare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sandraochprince

Trådstartare
Hej! :)

Jag är väldigt nyfiken över vad en varmblodstravare brukar ligga i pris. Jag har en på foder och funderar på fråga om jag kan köpa loss honom. Men innan jag frågar och kollar vad hon begär vill jag veta vad ni tror eller vet om värde.

Han är 15 år, ej varit skadad, knappt riden ordentligt så alltså väldigt oerfaren som ridhäst. Vad är en häst som denna värd inkl. utrustning? (Gammalt + lågt värde på sadel mm.)


/ Sandra
 
Vänligen läs den översta, nålade tråden på den här sidan, angående prisfrågor.
/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 339
Senast: Ajda
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp