Vad betyder div, omg, zon?

Aha tack så mycket, hur går de till i allsvenskan? :) Ska man vara med i alla omgångar?
Klubbarna anmäler lag och sen är det upp till varje klubb att bestämma vem som rider vilken omgång. Det är lite olika inom varje distrikt vilka klasser som allsvenskan går i, så du får kolla vad som gäller i ditt distrikt.
 
Tillägg: oftast finns det även öppna klasser på samma tävling, så det är värt att kolla i propositionen även om man inte tillhör ett lag :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, någon här med erfarenhet av provtagning på mugg? Några frågor isåfall.🙂1. Hur länge hade hästen haft mugg innan det togs prov? 2...
Svar
8
· Visningar
699
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Jag är på en efterlängtad solresa med goda vänner. Är i (för)klimakteriet och har normalt lite opålitliga och rikliga blödningar. Min...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 321
Senast: Kivina
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 387
Senast: alicegard
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 813
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp